Pozíció megnevezése
Executive Research Analyst / Office Administrator
Leírás

A Pedersen & Partners egy vezető nemzetközi felsővezető kiválasztással foglalkozó cég. 56 irodánk a világ 52 országában működik, behálózva Európát, a Közel-Keletet, Afrikát, Ázsiát & Amerikát.

Munkavégzési idő:

-Hétköznap: 9 - 17 óra között, rugalmas beosztásban

- Minimum 25 - 30 óra

Munkavégzés helye:

- Budapest, VI. kerület, Oktogon

Amit nyújtunk:

- Szakmai fejlődési lehetőség
- Laptop, telefon
- Kötelező szakmai gyakorlat igazolása
- Hosszútávú karrierlehetőség

- Rugalmas, egyetemi élethez alkalmazkodó beosztás
- Adott esetben távoli munkavégzés
- Nemzetközi csapat

Feladatok

- A budapesti csapat mindennapi munkájának támogatása
- Jelöltekkel való kapcsolatfelvétel (telefonos előszűrés)
- Interjúk szervezése telefonon
- A csapaton belül felmerülő adminisztratív feladatok elvégzése (riport/táblázat készítés, jelölt kezelés stb.)
- Piaci, iparági elmezések előkészítése, adott projekthez a megfelelő jelöltek felkutatása különböző csatornák segítségével
- Executive Search/Assessment projektekben való részvételi lehetőség

- bejövő, kimenő számlák kezelése,
- szerződések előkészítése,
- kapcsolattartás szolgáltatókkal (könyvelés, bérszámfejtés)
- céges rendezvények szervezése

Pozíció elvárásai

- Gazdasági, pénzügyi tanulmányok és ismeretek előnyt jelentenek
- Magabiztos angol nyelvtudás
- Üzleti beállítottságú, érdeklődés a HR,recruitment, executive search világa iránt
- Magas szintű kommunikációs és problémamegoldó képességek
- Pozitív, magabiztos, jó kiállás
- Korábbi munkatapasztalat nem elvárt, kifejezetten irodában szerzett előnyt jelent

Munkavégzés helye
Budapest VI. Kerület (Oktogon)
Munkaidő
Heti 25-30 óra
Óránkénti átlagos fizetés
2200Ft
Close modal window

Köszönjük a jelentkezésed! Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.